Ultraslan40 Tokyo ben de çok korkmuştum internette de malum kötü şeyler yazıyordu ana çok normalmiş. Biz de tüm dozlar ciddi bacak ağrısı yaptı. 😢
Tokyo Ultraslan40 Çok sagolun yorum için .Hamd olsun çok iyiyiz .ama dün akşama kadar yürümedi aklım çıktı:((