Tokyo Oğlum 2 yaşında bexsora son dozu olduk .felaket agrıyor bcagı öncekilerde böyle olmadı .kendini kastı korktugu için .Ne zaman gecer bu agrı .üstüne basmıyor .okadar hareketli bir bebekti di.çok huysuz şuan fazla huysuz:(
KoalasMom Tokyo Oğlum 9 aylık ilk dozda hafif ateşi oldu sadece, son doza henüz gelmedik üstte kalsın 🌿
Milagrosoreiro Tokyo Merhaba biz de 11 aylıkken Bexero olmuştuk ve ilk 2 gün oğlum üzerine basamadı resmen çok çok ağladı huzursuzlandı seke seke yürümeye çalıştı baktı olmuyo oturdu mızmızlandı gibi gibi.Bizimkinin tam olarak üzerine basması ⅘ günü buldu şimdi yerinde durmuyo 12 aylık 😂
Arasinannesiiiii Tokyo bizde ikinci dozu yaptırdık aşı yeri biraz şişti daha 7 aylık olduğu için bolca huzursuzluk yaptı ateşi yoktu bence derdi ağrısı olduğu içindi ama geçti 2 güne şükür
Tokyo Milagrosoreiro aynı biz baya uzun sürcek sanırım .çok korkuyor:( acaba okadar yanıyo mu canı diye üzülüyorum .çok mızmız hiç kalkmıyor .son dozda olucak iş miydi:(
Milagrosoreiro Tokyo Çok acıyordur canım ama geçiyo bi kaç gün mızmızlandı sadece aman tüm acıları bu olsun hayat boyu🙏🏻
Ultraslan40 Canım maalesef ağır bir aşı bexsero… benim oğlum da topalladı altını bile değiştiremezdim o kadar ağrısı vardı. Ağrı kesici verin dönüşümlü olarak. 1-2 güne geçer çok geçmiş olsun.🌺🤩
Tokyo Ultraslan40 ah iki kere olduk .son dozda kastı kendini basamadı resmen akşam basmaya başladı şükür .bacagına bişey oldu sandım😒😒🥺🥺🥺ilaç veriyorum dönüşümlüü
Ultraslan40 Tokyo ben de çok korkmuştum internette de malum kötü şeyler yazıyordu ana çok normalmiş. Biz de tüm dozlar ciddi bacak ağrısı yaptı. 😢