TalentedMom Merhaba Anneler; Kırılmayan silikon olmayan mama tabağı var mı hangi marka kullanıyorsunuz silikonluları pek önermiyorlar koku bırakıyor diye çok yorum okudum plastik kırılmayan mama tabağı var mı ?
Merve TalentedMom ben ek gıdaya geçtiğimizden beri OiOi kullanıyorum. Ne bir koku ne bir eskime var çok memnunum. 16 ay olmuş alalı yani.
Evsen_2635 TalentedMom https://ty.gl/xxeky6k bende bu tabakları kullanıyorum trendyoldan daha farklı modelleri de bulabilirisn canım
nursocum TalentedMom oioi, replay ve İKEA’nın 6lı mama tabağı var. En uygunu İKEA’nın ve asla kırılmıyor makinayada giriyor
menekseyagmr TalentedMom oioi tabakları güzel fiyat olarak biraz pahalı ama değiyor hatta şu an e bebekte yüzde 40 indirimli alınabilir.
Kvrckanne Merve bende kızıma tabağını kullanıyorum ama bi kaç kez tabağından yemek aldım silikon tadı geldi ağzıma. Sizde öyle bir sorun yaşıyor musunuz ?
TalentedMom menekseyagmr baktım da silikonlar için pek olumlu yorum yok kimse memnun değil koku yapıyormuş
Evsen_2635 TalentedMom canım ekek mi kız mı bebiş ona göre model atayım sana bölmeli tabaktan bahsediyorsun değil mi
TalentedMom nursocum evet kaşıklı takım da var baktım da kaşığa ihtiyaç yok ama tabaklar plastik di mi suluk da varmış
Evsen_2635 TalentedMom https://ty.gl/sknjkrmyq bu şekil olanla evar daha çok çeşit var ama bunlar dayanıklı
Cinar_annesi19 TalentedMom oğluma 6 aylıkken ek gıdaya başladığım zaman OİOİ markasının slikon tabağını aldım şuan oğlum 2 yaşında makineyede giriyor eldede yıkansa hiçbir şekilde koku yapmıyor. Ayrıca Oioi markasının ürünleri slikon görünsede camdan yapılıyor iyi akşamlar 🤗
TalentedMom Cinar_annesi19 teşekkür ederim benim de alasın var ama dediğim gibi çok olumsuz yorum yapan var koku yapıyor diye soğudum yani
Minis Oioi ler makinaya konmuyor. Koyarsanız deterjanı çekip kokuyor haliyle. Biberon emzik temizleme deterjaniyla elde yıkıyorum ben. Herhangi bir problem yaşamadık.