Bebekanneee Ben 42 gün önce sezeryan ile doğum yaptım, normal doğum yapmayı çok istiyordum ama kızım istemedi ve erken doğum olunca acil sezeryana alındım, her doğum kendine göre zor, ben çok zorlanmadım 3 gününün sonunda evimi kendim süpürebildim. Bence sizde bebeğinize bırakın, hayırlısı hangisi ise ve bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle geliyor 🤗