Kızımı normal doğumla dünyaya getirdim epidral li normal doğum oldu onun öncesi suni sancı vs zor bir doğum oldu ikinciyi sezaryen yapmayı istiyorum ama kime sorsam cok zor daha beter dedi sizin fikirlerinizi merak ettim her doğumun zorluğu var elbet bu isin kolayi yok zaten ama normal doğumdan sonra dikisim çöktü oturup kalkamadım o yüzden sezeyan demek istiyorum