Mirosunannesi uykunun döngüleri varmış, bebeklerin 20.-40.dklarda uyanmaları normalmiş ama önemli olan onlara bu döngületi atlatıp uykuya devam etmelerini öğretmek gerekiyormuş,
benim bebeğimde 4aylık,dediğiniz gibi gndüz uykuları 20dk max30dk idi, uyumak için uyandır (dürt) die bi taktik var, onu okudum, yaklaşık 1buçuk 2aydr onu deniyorum, ayrıca birde uyanınca yatağındN almıyorum yarımsaat falan uykuya tekrar döndürmeye çalışıyorum, galiba artık öğrendi maşallaj diyelim, 1haftadr genelde (hala yarımsaatlik uykuları var ama hepsi değil günde 1 uykusu falan) 1saati buluyor uykusu, ama hala 20.dk da ve 40.dklarda kendi kendine bi kıpırtıları oluyor, onu da bırakır heralde, buna çok şükür darısı başınıza
İnstagramda tatliuykular die bi sayfa var, o bayanın postlarından çok şey öğrendim,bakmanızı tektek incelemenizi tavsiye ederim inşallah şifa olur