Mirosunannesi 15 aylık şuan oğlum.12.ayından sonra günde iki kez her biri 30 dk ya çıktı.yani toplam 1 saat.maalesef çözüm olmadı bende hiç bişey.daha doğrusu gece erken uyuyordu ve uykuları çok iyiydi gece, bende çokta fazla uğraşmadım.3.ayından 7.aya kadar gün içinde dört veya 5 kez yatardı(en fazla 2 saat arayla)her uykusu 20 dk idi.sonraki aylarda 3 uyku yaptı ama yine kısa kısa vs..inanırmısın toplam bütün gündüz uykusu 1,5 saati geçmezdi.çıldırıyordum valla ne iş ne yemek yapabiliyordum.şimdi de günde 1 kez 40 dk yatıyor.allah yardımcın olsun yaşayan bilir valla