Kader51 Sena93 2 saat oldu yiyeli 2 saat daha bekliip sagiyim dokuyum o zaman doktukten 2 saat sonra sut versem gaz yapmaz demi
Kader51 Sena93 ya zaten 4 gundur kakasinida ypami cocuk bide bbnm yumden sancilanmasin bugun ic mi vermesem yarinabah versem gene gz yapar mi
Deniz92 Kader51 pişirirken köpüğü felan alındıysa çok yapmıyor bence. Biraz da fasulyenin cinsine bağlı. Benim annemin köyden getirttiği fasulye hiç gaz yapmazdı. Ama marketten aldıklarımızın köpüğünü almazsak yapıyordu
AND-20 Kader51 3 aylık olduk daha hiç yemedim çok zor oluyo sarımsak da yapıyomuş ben yemiştim canım çekti diye sonra kötü oldu ama
Giizz biranneikikedi 3 aya kadar dikkaat etmiştim bende yiyin artık bence 😋 eğer çok gazlı değilse tabi. Kimyonu bol kat yap akşama 😂
biranneikikedi Giizz azıcık gazlı, sürekli gaz damlası kullanıyoruz hatta. Ben biraz daha bekleyeyim 😔
Burcu35 biranneikikedi Kader51 Gaz yapacağını düşündüğünüz yemeklere kimyon ekleyebilirsiniz işe yarıyor. Bide geceden ıslayın sabahtan bi kere kaynatın sonra yemeğini yapın hiç gazı kalmıyor
Mlkmhrrm Kader51 kimyon çayı için sorun olmaz inşallah ama ilk zamanlar dikkat etmek en iyisi ben bulgur pilavını 1 kez fazla kaçırdım sabaha kadar ayaktaydık🤣