Burrcin ne atak dönemleri biter ne sendromları 😊 muhtemelen büyüme atağı geçiriyor. Algıları da yavaş yavaş açılmaya başlıyor etrafında olup bitenleri anlamlandırmaya çalışıyor o yüzden huysuzlukları çok fazla olabiliyor. 4 buçuk aydan sesleniyorum 4 aylık olduğundan beri uyku gerilmesi ve atağı yaşıyoruz daha şiddetli hissediliyor. İlerde bunun disi de var o yüzden rahat etmeyi çok düşünmeyin biri bitiyor biri başlıyor ben takip etmeyi bıraktım artık 😊