Hanımlar 3 ay 2 günlük olduk dünden beri kızım gündüzleri uyumuyor dalamıyor kısa kısa uyuyup kalkıyor göğsüme koyduğumda ağlamaya başlıyor normalde böyle bir çocuk değil emme saati geldimi tık emer yatma saati geldmi tak yatar neden böyle oldu acaba rotavirüs aşısı vurulduk dün ondan da olabilir mi ??