fsahin_18 Cannsuu hic korkmayın cok.kalin giydirmeyin geçiyor bir iki gune hastalığı atlatmış bebeginiz gecmis olsun😍
fsahin_18 Cannsuu Hayır telaş yapmayın geçer tabi en fazla 3 gun sonra batar o kırmızılıklar bosa moralini bozma