Kızlar merhaba bebeğim 5 aylık oldu. 3 gündür sürekli ateşi var. 37 nin altına düşmüyor 38.5 lere kadar yükseliyor calpol veriyorum doktorun önerisi ile ondan sonra düşüyor ama 6 yada 7 saat sonra tekrar yükseliyor. Ince giydiriyorum odası 24 derece. Doktor dis olabilir dedi. Ateş dışında salya, tuttuğunu ağzına götürme, huzursuzluk, uykusuzluk,iştahsızlık ve kusma var. Tabi kafası da vücuduna gore çok sıcak. Damaginda ne şişlik var ne beyazlık. Sizce bu belirtilerden kaç gün sonra çıkar eğer dis ise. Yada bu ates ne zaman normale döner sürekli ağlıyor hali kalmadı artık yavrucagin;(