Splash-Splash-Love Mom356 Cok sıvı kaybediyordu bi hastaneye gidin serum taksınlar. Küçükken çok yaşıyordum bu durumu. Serumla geçiyordu bir tek
Cigdemino Mom356 aşıdan sonra mı kusma başladı? Belki aşıyla alakalı bir durumda olabilir. Devam ediyorsa bence doktora gitmekte fayda var
Maybeoneday Mom356 canım biraz bagırsak enfeksiyonuna benziyor benim kızım da gecirmişti bir doktora göstermekde fayda var. Çok gecmiş olsun 🌺
Mom356 Maybeoneday teşekkür Ederim şu an iyi çok şükür sadece sabah 1 kere ishal oldu o kadar rabbime şükürler olsun perişan olduk
Maybeoneday Mom356 ya bizim 15 gün sürmüştü bu durum. Cok şükür ki iki günde iyileşmiş rabbim iyilik versin güzel yavruna 🙏
sonsuzmutlulukkk Mom356 canım geçmiş olsun aynısını yaşıyoruz cuma günü tekrar kontrol var kanında virüs çıktı bizim kovid testi negatif çıktı oğlumun ama virüsün ne olduğu belli değil inşallah geçmiştir bide yüksek ateş oluyor bizde 39 ve üzeri inatçı bir ateş