Mom356 18 aylık kızım sabah uyandığından beri ne yese kusuyor ya su bile içse kusuyor ne üşütmüş miğdesinden seslerde geliyor 🥲
bir_pasa_annesi Mom356 gecmiş olsun cano midesini üşütmüştür belki beni yadırgarlar ama kuru nane kaynat biraz azcık da şeker at acı olmasın diye süz içir kuzuya rahatlatır ben oğluma hep öyle yaparım
Maybeoneday Mom356 canım biraz bagırsak enfeksiyonuna benziyor benim kızım da gecirmişti bir doktora göstermekde fayda var. Çok gecmiş olsun 🌺
Cigdemino Mom356 aşıdan sonra mı kusma başladı? Belki aşıyla alakalı bir durumda olabilir. Devam ediyorsa bence doktora gitmekte fayda var
AlyaArya Dün gece bizde öyleydik 18 aylık tam . Kustu ve ishal birazda ama ben dişten şüpheleniyorum. Sizin üşütmüş belli. Hastaneye gitseniz daha iyi
AlyaArya AntiiSosyallKelebek evet olmaz. Benim kusarsa rahatlıyor. Onu diş belirtisi olarak görmedim zaten. Sürekli olan bir kusma değil. 1 kez kusar sonra rahatlar
Klnccc Mom356 kaynamış suya biraz nane kimyon koyun demlensin sonra süzgeçten geçirin ılık ılık içsin şifa olur inşallah 🤲