Evsen_2635 etipuf bende baktım korktım başta ama bulamadılar ne olduğunu Bi düşüyor Bi çıkıyor özel doktora sorduk düşüşe geçmiş zaten Bi yükselir Bi düşer dedi kontrol etsinler dedi korkmayın dedi
etipuf Evsen_2635 ay 1 haftadır kafayı yedim. Doktor bişey varda söylemiyo diye düşünüyordum. Hiç bi bebek hasta olmasın 🙏🏻 İnşallah değerleride düşer bebeklerimizin normal seviyeye…
Evsen_2635 etipuf bulamadıkları gibi kobay gibi kullanıyorlar bebekleri ilk defa karşılaştıkları için
Eliftav Evsen_2635 gaz damlalarınında karaciğer enzimlerini yükselttiğini duymuştum,eğer kullanıyorsanız belki ara verebilirsiniz
Mutlulukyanibasimizda etipuf inşallah ben internette bulamadım.bebeklerle ilgili yazmıyordu pek bir sey
Evsen_2635 Essass inşallah artık okadwr korkuyor ki uykusunda bile anlatamam hep uykusunda müdahale ettiler travma kalıcak dit e korkuyorum inşallah geçer
Essass Gizem9565 çok.kusuyordu emmek istemiyordu o yüzden gittik doktor kana da bakalim dedi öyle anladik
Evsen_2635 Mutlulukyanibasimizda evet canım ve bebekler için çok fazla bilgi yok karaciğer de çok baktım
Essass Evsen_2635 insallah hemen geçer hiç birşey çıkmaz altinda bizim bugün çıktı sonuçlar düşmüş şükür alt değerimiz 50 olmuş doktor kontrolde tutalım ama iyi dedi sizinde en yakin zamanda duser inşallah içinizi rahat tutun🤲🏻
_YanakReisinAnnesii Evsen_2635 merhaba sonuç ne oldu sizin acaba bizimde sizinki gibi 1000 lerde gezerken yatış yapıp çıktık birkaç güne tekrar kan vericez 🥺