Bizimde yüksek cıktı ALT AST 200 cıktı 3 gün sonra tekrar yaptık 137 ye düşmüştü doktorumuz enfeksiyon geçirmiş olabilir dedi yada calpol ve parol çok kullanmışsın onlar yapmıştır dedi şimdi bi tane vitamin ilacı verdi onu kullanıyoruz sadece pazartesi tekrar kan verecem