Giizz
Biz tadımları 6.ayda bitirdik. Kahvaltı 7bitince. Fakat tadımlar bittiği için şimdi de kahvaltı tattırıyorum. O ileri zekanla bunları anlaman gerekirdi sorumdan ve yazdıklarımdan. O kadar ilerisin ki hatta yine bilirkişi zannedip kendini yorum yapmışsın. Yine de sen bilirsin 😀😀