Azsekerlikahve Ben kızıma keçi sütü verdiğimde her seferinde kabız oluyo ve sanırım karnı ağrıyo. Bir yaşına girecek normal süte geçmeyi düşünüyorum onuda yarım yağlı vermemi söylediler kabız olmaması için. Keçi sütü çok yağlı bi süt olduğu için su ekleyip veriyodum inek sütünede mi aynısını yapmam kazım. Siz nasıl veriyosunuz sütü? Ben bide pınar markalı sütten başlıycm ama onu kaynatmama gerek yok sanırım bilgisi olanlar varsa yardımcı olur musunuz
Vefaanadnyadigar Azsekerlikahve 23 aylıga kadar mama verdim yeni süte geçtim tam yaglı veriyorum sıkıntı yaşamadım keçi sütünü 1 kere verdim içmediler tekrarda denemedim
tontisbebegim Azsekerlikahve paket süt mü alıyorsunuz yoksa köyden organik olanı mı? Ben bir defa markettekini verdim aynen dediğiniz gibi oldu laktoz fazla olduğu için sanırım. Artık keçi sütünü de inek sütünü de köyden alıp güzelce kaynatıyorum o şekilde veriyorum sorunumuz bitti💕
Ecrinbzkrt Azsekerlikahve cnm doktoruma sordum keçi sutudw olabılır oda saglıklı ama sen inek sütüyle basla dedı inek sutunun cok saglıklı olmadıgını soyluyolar dedıgımde öle bırsey yok tabıkıde dedı ben bir fıncan kadar baslıcam ilk basta tabı kabız olmaması için yarı yarıya su koyucam ama tabı manayı kesme kahvaltı nıyetlı sutu verebılırsın dedı bakalım nasıpse süt alıp baslıcam artık
Azsekerlikahve Vefaanadnyadigar keçi sütü anne sütüne yakın olduğu için verdim severek içti ama aşırı kabız yaptı
RuzgarMommys Keçi sütünü neden verdin içmesi icin mi ? Ben sadece keçi sütünden yoğurt ve peynir yapıyorum 10 aylik oğlum severek yiyor kabiz olmadı hiç
RuzgarMommys Ogulcan Evet canım inek sütü hiç kullaanmadim daha. Migrostan Baltali markası keçi sütü kullanıyorum
Ogulcan RuzgarMommys ya canım benim oğlumunda süt alerjisi olduğu için yoğurt yediremiyorum bende keçi sütünden deneyeyim hiç tetikledimi alerjisini
Kagansmother Azsekerlikahve güvendiğiniz bir yer ise evde kendiniz pastörize edebilirsiniz cok kolay bir işlem böylelikle market sütünden cok daha sağlıklı oluyor 👍🏻
RuzgarMommys Azsekerlikahve Hiç süt vermesen de olur yani o yüzden sordum. Mama ile devam etseniz Inek sütü de faydalı bisey değil
RuzgarMommys Ogulcan Yaa dene bence. Hiç dokunmadi bizde cok şükür 4 aydir keçi sütü ile veriyorum yoğurdunu peynirini. Yap bi az yoğurt bi kaşık bi kaşık dene 3 gün dokunmazd devam edersiniz