dalincik adm evolvia 2 numara 800 gr kullaniyorum ebebekden 74 tl ye aliyordum.Gecen gun n11den 3 adet 800gr olanini 186 tl ye aldim indirimli.elimde 4 paket var bitince ins fiyati degismezse tekrar n11 den alicam.Eczane ve marketler cok pahaliya satiyor
sebnem Bimden alıyorum Bebivita çok şükür memnunum 500gr 30 tl 1000gr 60 oluyor işte hippe ait bi marka yazıyor üstünde zaten oda alman. E-bebekte jokerbabyde bazı marketlerde var . Ama en uygunu bim satıyor diğerleri 33tl 35tk değişiyor fiyatlar.
MerveAkbs HamneVera ben de kullanıyordum ve değiştirmek zorunda kaldım hem küçük kutu sürekli bitiyor bi de üstüne pahalı
ikos58 adm golden goat kullanıyorum. Son zamlarla eczanede 400gr 80 ₺. Oyuzden ınternetten alıyorum kırmızıbeyazeczanem yada bebekmamacım.com dan daha uyguna gelıyor
G_ADAN YunusHocan e bebek yaşadığım şehirde ne yazık ki yok. İnternet sitesinde de 70 lira olmuş kargoyla 75 😊
G_ADAN Deletedmom444 kimsenin bilmediği ve benimde hiç duymadığım bi markayı da almaya cesaret edemem açıkcası hele ki başka marketlerde olmayıp sadece bimdeyse😂
Deletedmom444 G_ADAN golden goattan bahsediyorum tatlım senin aldigin mama yani 30 tlye gelmiş haber vereyim dedim
sebnem G_ADAN Bu marka 2017 yılında türkiyede satışa başladı alman marka ve hippe ait bir marka kutunun üstündede yazıyor e-bebekte var joker babyde var ve benim bölgemde bazı marketlerde bilginiz olsun ☺️ eğer kullanmak isterseniz içiniz rahat etsin .
G_ADAN Deletedmom444 aaa golden goat mı ben başka marka keçi sütü sandım kaçırmışım 1 kutu fiyatına 3 kutuyu😌
Muazzez adm aptamil kullanıyorum ama dün markete markete gittiğimde 72tlye çıktığını duyunca şok oldum hemde 400gr. Başka mama deneyeceğim bu bitince umarım anlamaz 🤣
NNeslihaNN kimse bebelac kullanmıyormu 😀ben kullanıyorumda e bebekten aldım iki hafta önce 35 liraydı sanırım a 101 de 42 bucuk zamlandımı bilmiyorum
[silindi] NNeslihaNN ay siz aradığım kişisiniz 😬 biz bütün mamalardan birer kutu alıp attık similac sevdik ama kaka yeşildi sma içiyoruz idare ediyoruz. Bebelac gold baya iyi geldi ama bir arkadaşım bebelac al aynı mama hemde daha ekonomik diyince aklım karıştı biraz. Memnunmusunuz? Tadı kokusu vs nasıl çözünmesi nasıl