Deletedmom444 G_ADAN bime 30 tl ye geldi kecisutlu ve içinde omega var ama kimse bilmiyor değil mi kecisutu anne sütüne birebir eşdeğer bir süt kimse bu markayı bilmiyor ama 😃
G_ADAN Deletedmom444 kimsenin bilmediği ve benimde hiç duymadığım bi markayı da almaya cesaret edemem açıkcası hele ki başka marketlerde olmayıp sadece bimdeyse😂
Merveeee Merveedd evolvia dermoloji.com dan aldım 800 gram 65 tl iki kutu ücretsiz Kargo ve 3 günde geliyo Emine RabiaHira
G_ADAN YunusHocan e bebek yaşadığım şehirde ne yazık ki yok. İnternet sitesinde de 70 lira olmuş kargoyla 75 😊
HamneVera Bende golden good kullanıyorum 58 tl ye alıyordum şimdi 80 olmuş bazı eczaneler de yada e bebekte oluyor sadece. İmkanı olan alabiliyor ama imkanı olmayanlar ne yapacak ya ateş pahası oldu resmen mamalar😢
MerveAkbs HamneVera ben de kullanıyordum ve değiştirmek zorunda kaldım hem küçük kutu sürekli bitiyor bi de üstüne pahalı
labanne adm hipp combıotık 2"alıyorum avantaj paket 2*400lük 79du geçen ay toplu aldığımda şimdi ise 100 tl ye aldık
OzgeMustafaBulut adm hipp combiotik geçen hafta eczaneden 47.99₺ye aldık şuan migrosta 54.90₺ çoğu yerde 60-65 olmuş bebek bezi pine kullanıyorum primaydı değiştirdik fabrikasından 272 tanesini 100₺ye alıyorum
Asrinbaby OzgeMustafaBulut hâlâ 54 tl mi acaba migrosta bi gidp bakayım ben 63 tl ye aldım başka bi marketten 😣
Aselinannesi25 AliyeAsel evolvia tavsiye ederim canım bende bi ara bebelac kullandım aşırı gaz yaptı ve çok şekerliydi hemen tekrar evolvia ya geçtim