Bu arada kizlar ben iki hemsireye sordum soyle anlattilar… normalde 9. Ayda sade ce kizamik asisi yapiliyormus ama ellerinde tekli kizamik asisi yokmus bu yuzden 12. Ayda yapilan uc asinin birarada oldugu (kizamik,kizamikcik,kabakulak) asini 9. Aya cekmisler ve bir yasta yine ayni asiyi okinci kez yapacaklarmis .. saglik ocagindaki doktor da dedi ki saglik bakanligi genelge yayinladi iki doz seklinde vurulunca yuzde 98 koruma sagliyormus .. iste suriyeden felan asisiz cocuklar gelince kizamik cogaldi yaptirin tehlikeli dedi normalde ulkemizde yokmus bu kadar yogun