VolkanEmrem onu bilemiyorum belki özel aşıları o aya programlamıştır ama devlet aşıları ücretsiz. Bizim doktorun muayenehanesinde var devlet aşıları da. Zamanı geldiğinde ücretsizleri de o yaptı hep. 9. Ay için her bölgedekilere şart değil, ama sağlık ocağı aradıysa riskli bölgedesinizdir, yapalım dedi. Onu da yaptı ve ücretsiz. Biz özelleri daha önceki aylarda yaptırmıştık ama her doktorun programı farklı oluyor dediğim gibi