Balin_annesi bikerem fazlaymış maşallah sizin. Meyveli yoğurtta yemiyor bizim ki siz Nasıl yapıyorsunuz
bikerem Balin_annesi tam bi yogurt canavar. Hangi veyve varsa onu eziyor ya da rendrliyorum. Elinde de yiyor meyveyi. Yogurdu sade de sever
kartopu23 Balin_annesi kesinlikle öyle. Ve de istikrarlı olmak gerekiyor. Bebekler bir şeylerin aynı rutinde olmasını severler. Bir de o yerken sen de ye, ağzına alıp götür. Taklit etmeye başlayacaktır.
Zehrabaysan Balin_annesi ben hazır alıyorum marketten arılac ya da aptamil gece maması.Kahvaltıyı da herkes kahvaltı ederken yapınca sevip yiyor