Balin_annesi emiyor sanırım hala. Bizde doktor tavsiyesi ile 2 ana 1 ara öğün şeklinde idi.
Kahvaltıda 1 tam yumurta sarısı, tuzsuz peynir, bunların yanına meyve ya da avokado ve bir de karbonhidrat ürünü olarak pankek.
Ara öğün sabah meyve vermediysem meyveli yoğurt ya da yulaf lapası.
Akşam öğünü olarak da 2 gün kırmızı et, balık mevsiminde 2 gün balık, geri kalan günlerde de sebze veriyordum.
Yavaş yavaş pütürlüye geçin ki alışsın. Mesela eti haşlayıp didip önüne koyun, kendisi yesin.