Cnnsmy ben bakirkoy acibadem hastanesinde doğum yaptım cocuk doktorumuz bizi atakentteki özel acibadem hastanesine gönderdi alarji doktoruna arayıp bilgi alın isterseniz çok pahalı ama bizim özel sgk olduğu halde 800 küsür ödedik bide doktorumuz raporlu mama yazdı 10 kutu onuda kızım sevmedi bende tahıllı mama yapıp içine 2 ölçek koyuyorum o şekilde veriyorum