Vinividiviciii bilmiyorum iyimi
kötümü ama ben diğer anneyim çok rahat bir anneyim yani böyle onunla ağlamam düşerse aynı soruyu sorarım sonra o oyuna ben yerime geçerim eşim çok pimpirikli gece sürekli odaya gider kontrol eder nefeslerine bakar yere düştümü nerdeyse ağlar üzülür o yüzden çocuklarımın nazı babalarına çok geçer bu beni biraz da üzüyor şöyle pimpirkli endişeli anne olmak isterdim açıkçası çok rahatım aslında çok duygusalım normalde ama bilmiyorum 2 çocuktan sonra rahatlık geldi anlamadım 🤧🤷🏻♀️