Vinividiviciii Bugün eşim çocuklara bakarken bende oturdum bankta çayımı yudumladım.O esnadada biraz çevreyi gözetledim çocuğun biri düştü kalktı anneis koşarak geldi yavrum evladım kucağına aldı yanına oturttu . Sonra başka bir çocuk düştü kalktı annesi sakince geldi biyerin acıyor mu canım dedi sonra çocuk koşmaya devam etti annesi yerine oturdu 😃 Şimdi sorum şu siz hangi tip annesiniz ? Sohbet etmek olsun maksat şimdiden iyi akşamlar ❤️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Vinividiviciii Bizimki düşünce acıyan yerini gelir öptürür devam eder. 😂
Mom356 Vinividiviciii ben o konuda çok evhamlıyım düşse direk koşturuyorum oda ağlıyor aslında kendisi özgüven sağlaması lazım ama bir türlü şu huyumdan vazgeçemiyorum😩
Epifenomen-gkc Vinividiviciii bir yerin acıyor mu, geçecek anneciğim, yanındayım diyen evham yapmayan anneyim♥️ çocuklarımıza korkmayı biz öğretiyoruz tepkilerimizle. Düşmekten korkmasın, düşünce kalkmasını bilsin isterim🌼
sherlock_mom Vinividiviciii oğlum düştüğü gibi kalkıp devam ediyor canı çok acırsa acıyan yerini ovalıyor öptürüp kaldığı yerden devam ediyor😍
Vinividiviciii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ne güzel 😂Bende pek kasmıyorum öpüyorum oynamaya devam 😃😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Vinividiviciii Evet. Düşme hızına,nerden düştüğüne bağlı olarak değişir tepkim. Zaten ufak tefek şeylerde kızımda tepki vermiyor ya da uzatır öperim. Onun dışında ciddi ciddi canı yandıysa ağlar hüngür hüngür. ☺️
Haticekablan Epifenomen-gkc ne güzel bende böyle olmaya çalışıyorum ama bazen hissediyorum insanların imalarıyla sanki ilgisiz anneymisim gibi imalar geliyo
gamzeyildirim35 Vinividiviciii düşme türüne ve şiddetine bağlı. Duruma göre her iki annede olabilirim😊
Balkizlarim Vinividiviciii annecim biyerin aciyor mu biraz daha dikkatli olabilirsin opuyorum seviyorum sacini oksuyorum devam ediyor oynamaya tabi kotu düşmedikçe allah korusun 😘😘
Mom070 Vinividiviciii Bu örnekten yola çıkarsak eğer bu durumda “bir şey olmadı oğlum kalk bakalım” diyen anneyim. Diğer davranışları yaparsam oğlum büyük bir şey gibi düşünüp ağlayacağı yoksa da ağlar. Hele ki canın acıdı mı diye sorarsam 😂
Zelisblt Vinividiviciii kızımın düştüğünü gördüğümde izliyorum onu canı acımışsa ağlar zatn o zMn gidip sakinleştiriyorum devm ediyor oynamaya. Ağlamıyorsa yanına hiç gitmem kendisinin kalkıp devm etmesini izliyorum :)
ikiprensannesi_gul Vinividiviciii ruh halime göre değişir çocuklarıma aşırı düşkünüm ama asla şimartmam düşünce panik olurum yada bu tarz konularda ama alışıyorum sanırım çünkü oğlum günde 1826362829 defa düşüyo 😂😂 arada nazlanır öptürür falan bazende pek umursamaz geçiştirir
Deletedmom0099 düştüğünde eğer gerçekten tehlikeli boyutta değilse tepki vermem, ben tepki vermediğim için kızımda tepki vermez. eğer gerçekten can acıtıcı tehlikeli bi düşüş olduysa sakince kucağıma alır ağlaması bitene kadar beklerim 1 yaşında şuan
eylulmin Vinividiviciii kızım bir yaşında. Yüksek bir yerden düşmediği sürece asla tepki vermem. Eğer ağlarsa ki genelde canı yandığı için değil istediğini elde edemeyip düştüğü için ağlar o zaman da gülerek ay ne güzel düşmüş diyip güldürmeye çalışırım. Başarılı da olurum. Sonra kendi kalkıyor zaten. Canı yanacak kadar sert düşünce ve gerçekten ağlayınca tabii ki hemen yanına koşarım.
Mommysharkdoodoodoodoo Vinividiviciii düştüğünde ağır düşüş hafif düşüş hesabı yapıyorum. Ağır düştüyse koşarak gidip sarılıyorum hafif düştüyse yerimde durup iyi misin diyorum. Hafiflerde iyiyim iyiyim korkma diyor ve devam ediyor oynamaya ağırlarda acıyor ağrıyor diye ağlıyor gelip sarılıp geçmesini bekliyor o da kendini artık biliyor.
Han30 Vinividiviciii eşim tam anlattıgınız anne gibi, aman aglamasın aman üzülmesin aman aman die. Bende tam tersi çocuk bu saksıds çiçek degil diyorum. 😅
Serobaskan Vinividiviciii Kendi düşen ağlamaz Ronyacım hadi kalk kötü düşmedin tipinde bir anneyim 😂 ( tabi ki hafif düşüşlerde )
Mom82902 Vinividiviciii yere düşünce ben onu kaldırmıyorum kendisi kalkmasini söylüyorum sonuçta bugünün yarını öbür günü de var ben hep yanındayım ama bunun okulu var vs
birkizannesi_ Düşünce koşup bana sarılan bi yavrum var. Öperim bişey olmadı kii öptüm geçti diyorum iyice sarılıyor 🥰 sonra koşmaya devam 😁