Haticekablan Rytrz benim kızım da 3 aylıkken başladı şaşırıp kaldık dış çıkarma belirtileri başlıyormuş ama 1 2 ay sürer demişlerdi sağlık ocağından 5 aylık olacak sonunda dişler gözükmeye basladi yavaştan ama huysuzluk hala devam
Rytrz Haticekablan Bizim diş etinin ön kısmında iki diş yeri bembeyaz üstten görünen bir şey yok ama henüz öyle mi sizin de ? 2 aydır huysuz mu 😟
Haticekablan Rytrz beyazsa yakindir sanırım bizim üstten dişlerin tırtıklari gözüküyo şoyle ki 2 aydir uyku da problem yasıyoruz sürekli kucakta durmak istiyo yatmak istemiyo asla
Ssc Rytrz benimki 3 buçuk aylıkken çıkardı maalesef, ben de o aylarda çıkarmışım genetikmis. Valla ben hicbirsey yapmadım çünkü atak dönemine yormuștum. Hala da huzursuzluğu devam ediyor belki usttekiler de çıkacak 😭
Rytrz Ssc Biri geldiği zaman sırayla geliyorlarmış zaten:( Eşim de 4 aylıkken çıkarmış. Zor olacak gibi
Gkcerhan Rytrz bende erken diş çıkarmışım bebegımde 4,5 aylıkken çıkardı malesef o dönemleri bizde çok küçükken yaşadık biraz zor geçti
ismihazan Rytrz Rytrz biz yaşadık , kızım 4 aylıkken diş çıkardı ve bizde ateş hiçbir zaman olmadı ama huzursuzluk hep hat safhadaydı. Atak haftası da olabilir, eğer diş etleri kabarık kızarıksa diştir muhtemelen. Erken çıkarması çok iyi bizim erkenden bitti diş olayımız :)
Rytrz ismihazan Herkes çok zorlandık diyor umarım bu dişse ben de sonunda sizin gibi oh derim 😃 kızarıklık yok ama diş etinin öne bakan kısmında iki tane diş beyazlığı görünüyor
e_ellif Bayan34 bizde 11 aylık olduk hala yok diş buğdayından önce doğum günü yapan tek ben olacağım sanıyordum 🙈 geç olsun sağlıkla gelsin ama 6. Aydan beri hep diş huysuzluğu var sizin de aynı mı
Rytrz Murvetbartu Ay internetten de baktık diş çıkarıyor resmen nasıl olacak acaba sizin belirtiler neler
Murvetbartu Rytrz bol bol el emme, herşeyi ağına götürme emmeye çalışma, bol köpüklü salya, bazen emziği ağzına verince ani ağlama gibi davranışlar sergiliyor. Biz de 3 ay 10 günlüğüz diş olabilir dedi doktorumuz ama olmaya da bilir dedi.
Rytrz Haticekablan Bol sabır diliyorum. Benim eşim izinde diye bugünü atlattım işe başlayınca düşünemiyorum bile