Kızım daha yeni 3 aylık olacak ama bugün ekstra huysuz. Diş çıkarmanın tüm belirtileri var ve diş etlerinin ön kısımları beyaz(daha önce öyle miydi bilmiyorum) Eşim 4 aylıkken diş çıkarmış. Çok erken ama olabilir mi acaba diye meraklardayım. Sabahtan beri 5 dakika uyudu uyandı, memede sıkıntı yaşıyor, ağızda sürekli baloncuklar, az ve sık kusması var, vücudu çok sıcak ama ateşi yok, elini ağzına çok götürüyor(tanımak İçin de yapıyorlar biliyorum) , emzik düşürünce ağlamaya başlıyor ve kucakta bile huzursuz . Böyle bir durum yaşayan anneler var mı? Nasıl bir yol izlemeliyim?