Sukaraduman Teemo07 hepsine bakacağım çok sağol bu arada bebeğim aç onu öğrendim mama verince uyudu çünkü birde göğüsüm kaynıyordu artık kaynamıyor onu fark ettim
Teemo07 Sukaraduman çok sevindim 🤗 benim sütüm yetmiyordu, yorulduğum yerde mama takviyesi yaptım az az. 15 gun sonra mamayı da bırakmıstım sütüm arttıkça. Ama dedigim gibi sarılık olunca 4 5 saat doyana kadar yetene kadar hep göğsümde beklettim. Saglıkla büyüsünler insallah 🥰
Sukaraduman Teemo07 benim bebeğim sarılıktı 11.5 di bu gün gittik 5.7 çıktı baya inmiş kilosu da artmış sütün de var dedi bebeğin obur dedi 😂😂 aslında mutlu oldum sanırım uyanık olma sebebi de sarılığın da geçmesi ama nedense yinede derin uyuması gerektiğini düşünüyorum 😀 her bebek farklı gerekenden o yüzden biraz yaşayıp görmek zorundayım sanırım
Teemo07 Sukaraduman yaa cok güzel, baya düşmüş. Zaten 5 ilk sınır diye biliyorum. 🙂 Kesinlikle dediğin gibi her bebek kendine has 🤗
bereno Sukaraduman cok normal. İhtiyac duydugu trk sey guven sicsklik sevgi. Memende uyut. Susn hic birseye alisamaz daha dunysya geldiginin farkinds degil bol bol kucahinda tut
Elifyaban @Sukaraduman canım karnını doyur gazını iki kere agız dan cıkarttır nebe suresi bizde cok işe yaradı altında altıktan sonra kucağımda sallamadan gezinerek uyutuyorrdum
deryalina Kesinlikle kac aylik olursa olsun doymuyorsa uyumuyorlar. Meme yetmiyor ve mama takviyesi yapmak lazım. Benim kızım da aynı şekilde meme yetmiyor, memede uyuyor yatirinca uyanıyor, mama ile doydugu an uykuya geçiyor.
Nlfrszn Sukaraduman benımıde oyle ıdı bu durumu 3ay cektım sonra duzeldı 3saatte bı uyuyo suan 5aylık
Adadadadada Sukaraduman doyduğundan emin olmak için bence sütünüzü sağın içtiği süreyi hesaplayarak ilk günler bizimkide doymadığı için ağlıyormuş çünkü en az 30 ml içmesi gerekiyordu benim sütüm azdı ve yetmiyormuş mama takviyesi yaptım