Teemo07 onu bende diyordum ilk 15 gün öyle sessiz sakin geçti ki kendi kendime aman çocuk büyütmenin neyi var sanki çok kolay diye düşündüm 15 gün sonra annem gitti gurbette tekim kimsem yok iki tarafta 12 saat uzakta bı arkadaşım bile yok kendim hallederim büyür gider diyordum ki 18 günden sonra aman Allahım sabahlara kadar ağladı tam 9 ay gaz sancısı çekti şuan 11 aylık hala ara ara gaz sancısı var ve benim ki de kolik çok şükür eskiye göre yine iyi