Benim oğlum 5 aylık. Biz hala aynı durumdayız sürekli emme isteği. Tabi ilk zamanlara göre azaldı ama yinede sık sık emmek istiyo. Onların en güvende oldugu yer bizim kucağımız. Her Anın tadını çıkaralım. Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin hepimize