Ysg0 Nesra21 eğer enfeksiyon varsa o da yapabilir dedi o yüzden idrar ve idrar kültürü istedi :). Öyle tabii doktorumuz verdi çok güveniyorum kendisine ama ben biraz korkak anneyim galiba bir şey hakkında bir kere olumsuz bir şey duydum ya benim için o an bitiyor🙈😂
Nesra21 6464 evet benim kızımda kilo almıyor ufak tefek bişy kaldı desiğin gibi doktora gidicez yarın.
Nesra21 CaglaC doktora gittik ve şimdi geldik doktor sadece kilosuna bakdı kilosu iyi dedi bana göre çok normal ilerliyor dedi birde mamasını aptamil reflü mamasını verdi alın bunu kullanın bitince aynısını eczaneden alın dedi ve idrar tahlili ve kültürü istedi onların sonucunu bekliyoruz🙏🏻
HamzasMomy Nesra21 benim oğlumda çok kusuyordu. Daha memeden kaldırırken hepsi çıkıyormuş gibi geliyordu. Günde 1 defa mama verdim 6 ayına kadar. Doktor eğer kiloyu güzel alırsa birsey yapmamıza gerek yok 2 yaşına kadar normal dedi. 6 aydan sonra mamamizi değiştirmemizi istedi daha yoğun kıvamlı bir mamaya geçtik. Kusmalari azaldı tabi beni emmeyi de bıraktı. Sonra gene sınırda aldığı için kiloyu bir damla verdi. Onuda toplamda 2.5 ay falan kullandık sonra bitti gitti. Darısı başına inşallah. Allah şifa versin
Nesra21 HamzasMomy hım anldım ya bebeklerin genelinde kusanoluyor ama bizimkisi aşırı dercede kusıyor ama allahdan kilosu normal dedi doktor oyuzden mamayı değiştirdik aptamil reflü mamayı aldık inşalah iyi gelir tadı güzel parası tadından güzel🤣🤣 ama idare esicez birkaç ay sonra düzelince şurda 4 aylık 6 ayına az kaldı ek gıdayla besleriz bol bol çorba falan🙂
HamzasMomy Nesra21 evet aptamil ar yi iyi tanırız küçük paketcik birsey Allah kolaylık versin. Ek gıdada daha toparlar birde severse ek gıdayı tamamdır.
sabinaa Nesra21 o aylardi benim de oglum kusardi..ben de korkardjm hep uzulurdum kustugu zaman….amma kilosu iyiydi….kilo aliminda sorun yoksa korkma…kari gidaya gecince bitiyir zaten
alinsmom1 Nesra21 yarım saatte bir kaç cc veriyorsunuz ? Çok sık beslediğiniz için reflü olmuş olabilir . Doktorum bana sık beslememem gerektiğini reflü olabileceğini söylemişti. Ben 4 aylıkken 90 cc 2 saatte bir veriyordum veya 120 3 saatte
HiraNurveAnnesiii Nesra21 benim kızım 2 aylık çok kusuyordu doktora gittik ultrasonla baktılar ,kan tahlili yaptılar ,idrar tahlili de istiyorlar bunlarda birşey çıkmazsa reflü diyorlar ,az az sık sık emzir ve kazını çıkartmadan yatırma dik tut ,geçmiş olsun 🌸
rmeysakutlu Bizde 3,5 aylığız doğduğundan beri mama ve meme şeklinde gidiyoruz çok fazla kusuyodu çareyi mamayı azaltmakta buldum doymadı sanıp yarım saatte bir saatte bir besliyordum yemek aralıklarını açtım kusmamız azaldı 🙏🏻
Blgly Bazı çocuklarda kusma problemi çok fazla oluyor biz şimdi9 aylığız 7. Aya kadar o kadar çok kusıyordu ki benim üstün yerler koltuklar her yer batıyordu kendi kıyafetlerini 10defa değiştirdiğimi biliyorum doktorumuz 8.aya kadar geçeceğini söylemişti öyle de oldu şimdi artık yediğinin fazlasını çıkarıyor hiç dert etmeyin zor bir süreç ama fizyolojik reflü olarak geçiyor biz de bunu dibine kadar yaşamış bulunmaktayız