Nesra21 biz de 3 ay 21 günlüğüz. Kusması hep fazlaydı ama kesik kesik kusuyordu. Kilo alımı da iyiydi çok şükür herhangi bir ilaca başlamadık. Reflü yok dedi doktorumuz. Ama bu hafta burnu aktı, sulu sulu kustu, bazen fışkırarak kustu korktum. Dün de doktorumuz nöbetçiymiş gittik, idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi, tahlil verdik. Doktorumuz da motilium diye bir şurup verdi ama kullanmadım. İçeriği hakkında pek iyi şeyler yazılmamış, korktum.