Bezsiz bebek bana da çok daha mantıklı geliyor ama bir türlü cesaret edemiyorum aslında. Kakayı yakalamak kolay bir de benim bebeğimde zaten kaka yapmada sıkıntı yaşıyor çok sık kabız oluyor o yüzden daha çok korkuyorum. Psikolojik olarak etkilerim ve daha fazla kabız olmasına yapmamasına neden olurum diye tedirginim. Bebeğim 7 aylık benimde