Fer4hh ben denemiştim 2 aylıktan sonra çişini hiç anlayamadım başta sonra çişini baya öğrendi tuvalete tutup çiş deyince yapıyordu
benim amacım bezsiz bebek değil tuvalet eğitimi verirken tuvaletten korkup kaos haline gelmemesi için tuvalet alternatifini de bilerek büyümesiydi
arada tuvalete tutuyorum geldiğini anlayınca ama rutine koymadım
bir kere idrar tahlili vermemiz gerektiğinde çok işe yaradı çiş dememizle yapması bir oldu
başka da bir fayda henüz görmedim