Ayy yine mamaya öcü muameleleri 😒 yorumları okumadım bile... canım ben ilk ay bebeğimi sadece emzirdim sabahtan akşama kadar memede kalmak isterdi canım çıkardı. Meğerse doymuyormuş sadece 300 gr almıştı ay sonunda. Lütfen dr unu dinle. Mama ise mama bu kadar büyütmeyin. Sadece mama ile besleyenler var. Sütü gelmeyenler var. Mama öcü değil. Bebeğin için ne gerekiyorsa o.