Sezenkumsal92
Benim de çok sütüm vardı, kızımı 5.ayına kadar emzirerek getirdim. Ama kontrolde kilo almamıştı hatta 40 gr. kilo vermişti.
Doktorumuz mamaya başlattı ve kilo almaya başladı.
Süt kalitesi diye birşey varmış.
Çok süt olması yettiği anlamına gelmiyormuş.
Hiç sütü gelmeyen anneler var, siz yine de emzirin ama doktor mamaya başlayacağız derse de bunu dert etmeyin.
Sağlıklı günleri olsun kuzucuğun 💐