Annelikseruveni bencede çünkü benim bebeğim kolik bir bebek göbek deliğimiz dışarda zaten elimden geldiğince bu saate kadar iyi getirdim ağlatmadan hemde hatta sürekli kucağıma aldım gözlerini açınca yani ki normalde çok almam ama şuan bana ihtiyacı var 🙏 allahım çok zormuş valla