Mervi-10 Sabah 9 da aşısını oldu 10 bucukta bir çay kaşığı calpol verdim çok uyudu normalmi bu durum birde sağ bacağına dokununca çok ağlıyor 😣 korktum başına gelen varmı
Wanderlust Mervi-10 normal bacagi daha cok agri yaparmis. Ilaci atesi cikmadan mi verdiniz etki olarak uyku yapmis olabilir. Biz ilac vermemistik atesi fln cikmadigi icin. Huzursuzluk veya cok uyku da yasamadik o yuzden emin degilim ilacin etkisidir uyku diye dusunuyorum.
Nrgs Mervi-10 bacağının ağrıması normal ama sanırım ilacı ateş olmadan verdiniz o da yan etki olarak uyku yapmıştır
senamiray Mervi-10 bizde 4.ay olduk bugün bende parol verdim uyudu rahatladı acısı dindi ondan sürekli kontrol ediyorum ateşi var sirkeli su yaptım
Mervi-10 Wanderlust sanki öle oldu işte böle birazcık mızmızlanayım gibi yapım diyo bir bakınayım diyo böle tuhaf oldu çocuk ondan yani yoksa bende hemen calpolu çözüm bulmuyorum ama sağlık ocagındaki ebeler 6 saat arayla verebilirsin dedi
Mervi-10 Nrgs böle biraz mız mızlanıyım diyo bir bakınayım diyo bir değişik hali var ondan verdim yani
Wanderlust Mervi-10 evet diyorlar ama bebeklere biliyorsunuz su bile onerilmiyor ilk 6 ay cok zorda kalmadikca ilac da kullanilmamali o yuzden yine de atesi yoksa vermeseniz iyi olur. Yine de siz bilirsiniz tabi ki gecmis olsun
Mervi-10 PasaAnnesii ebeler verin diyince verdim biraz biz küçük doğduk ondan heralde ben de çok ilaç meraklısı değilimdir aslında ama korktum ya çok korkuttular çok ateşi olur diyen oldu
PasaAnnesii Mervi-10 anladım cnm banada çok dediler ateşi cikar söyle olur böyle olur hicde birsey olmadı korkmayın
Mervi-10 Annelikseruveni yani dimi en azından ağrısı diner zaten üzüldüm yani yoksa bende gerçekten meraklısı değilim sormak iÇin sadece yazdım verdim yani eskiler anason veriyormuş bal sürüyolarmış emziğe zeytinyağı içiren su içiren bazen sormaya korkuyorum buraya bişi yazarken