okuloncecianne Asel_sahra bizim doktorumuz aptamil prosyneo önermişti. Mastit olduğumda sütüm gelmemişti bir hafta günde iki kez falan verdim sevmişti. Anne sütüne en yakın mama olduğunu söylemişti doktorumuz.
Gigyyy Asel_sahra lansinoh tek geçerim ,gerçekten çok memnunum,hava kaçırmıyor,gaz vs yapmıyor öneririm
Liyaninannes Aptamil proseyneo kesinlikle gelişimi için en faydalı bebek sütü anne sütüne en yakın içerik olarak da. Normal mamalardan daha az gramaj olarak ve daha pahalı ama değer bebiişlerimiz için. Netten daha uyguna geliyor zaten
Asel_sahra Liyaninannes nettekiler orjinalmi acaba bir defa nutrigen surup istemistim barkodunu okuttuk orjinal değilmiş ozmndan korkuyorum
Asel_sahra Liyaninannes ayni mamaya baktm trendyolda 94 tl yaziyor uygun aslinda. Keske sevse tadını benim kz denemek amacli satilmiyor evde bebelac var ama sevmiyo tadını evi doldurcaz cesitli mama ki hanfendinin damak tadina uygun bulalm:)