Yesim_86 Thesra önereceğiniz bir marka varmı bide hastanedeki gibi solunum yolu ile tutulanlar var diğeri odayı nemlendiriyor
Onsubatikibinondokuz Yesim_86 serum fizyolojik alın sıkıp burnuna bebeği kucağınızda ters çevirip biraz bekleyin yumuşatacaktır burnunu o şekilde kuruluğu giderebilirsin
Bebeggimm Yesim_86 aynısı ni bana da yazdı ama 2 yasin altındakiler kullanmamalidir yazıyor bi gün sıktım ben korktum. burnunda pislik var gibi ama çekiyorum çekiyorum çıkmıyor bizimde uyurken tikanicak diye aklım çıkıyor