Babyboy Mama yardımı yapmak istiyorum bir annemize bebeği altı aylıktan küçük olan ve mama ile besleyen var mı?
gulecan Babyboy benim bebeğimde var ve bu ay doktura sorucam çünkü işe başlamak zorundayım bu ay sonu ve sütum sağıp bırakacağım kadar değil meme mama olucak mecburen
Babyboy mmagahh bizde henüz teşhis konulmadı bir haftadır mamayı kullanıyorum üç hafta daha kullanmam gerek.
mmagahh Babyboy bende mama istedim doktorumuzdan kesin teşhis olmadan veremem dedi 2 ay daha beklicekmişiz
mmagahh Asel_Hira sizi başka bi postta görmüştüm yanlış hatırlamıyorsam prof bülent bey sayesinde düzeldi demiştiniz doğrumu hatırlıyorum acaba bizde o doktora gitmeyi düşünüyoruz da bebeğim 2 aylık daha
Babyboy gulecan anladığım kadarıyla durumun iyi yani çalıştığına göre en azından yettiriyorsundur ben durumu olmayan sadece mama ile beslenen bir bebeğimize yardım etmek istemiştim ama eğer kimse olmazsa size vermek isterim
mmagahh Asel_Hira bende gitmek istiyorum bülent beye bebeğim 2 aylık deri testi kan testi uyguluyormu bebeklere bilginiz varmı çok küçük olduğu için korkuyorum siz de nasıl bi yol izlendi
Asel_Hira Melekanne tabiki verebilirim. İnstagram elf_zlp ordan adres bilgilerinizi yazarsanız gönderebilirim