HaLe31 ay insaAllah bizimki gibi sıkıntı çekmezsiniz. Ben ilk iki gün sadece relactaz verdim çocuk uyku akıyor gozunden uyumuyordu. Sonra nurse ile birlikte verdik kakası düzeldi biraz ama hala huzursuzluk devam etti. Bir hafta bu şekilde kullandım etkisini üç günden sonra gösteriyor dedi herkes bir haftanın sonunda yeşil kaka görünce korktum alerjimi oldu acaba diye aşırı agliyordu uykusu vardı uyuyamiyordu gözleri kıpkırmızı olmuştu kusmalarda başlayınca acile gittik çok şükür testler temiz çıktı doktora damlayı sorayım bir dedim hemen kes bazı damlalar bu şekil etki yapıyor dedi. Bilinen birnyan etkisi yok diyorlar hep dedim olmaz olur mu biz kaç kişiye bu şekilde biraktirdik dedi. İnsaAllah size iyi gelir. Biz şuan biogaia ya başladık bakalım