sevdeninasafkosu biz de 2 gündür kullanıyoruz aynı durumdayız gaviscon da verdi ben ona bağlamıştım bebeğim aşırı huzursuz 2 gündür geceleri uyanmadığı saatlerde bile uyanır oldu ben bu damlaya çok güvenmiştim daha huzurlu uyur artık diye, biz sab simplex ile dönüşümlü kullanıyoruz biogaia da kullanıyoruz d vitaminimiz de probiyotikli, bizim ekstra gaviscon da var ama kusmamız olduğu için, Alerji uzmanı bu şekilde düzenledi bizim alerjiye bağlı gaz ve sindirim sorunlarımız var bunları da yazayım belki aynı durum olmayabilir diye