Gokcebebeginannesi ben şuan taze taze yazayım bodrumdayız tam 4 aylık bebişim. Soktum denize hala daha sokuyoruz birkaç gün daha buradayız. Yalnızca nacizane önerim uv mayo aldım ben decathlondan çok beyazdı çünkü hiç yanmadı çok şükür🙏🏻 Birde zaten biliyorsunuzdur ama çıkar çıkmaz hemen normal bezini taktım ve giydirdim üşümesin diye bodrum biraz esintili. Hatta doktorumuz özellikle denize kafasını sok burnunu falan kapatmadan bronşları açılır iyi gelir dedi öylede oldu. Hem yorulunca gecede deliksiz uyuyor🤣