[silindi] Gokcebebeginannesi benim yegenim küçukken girmişti alerji olmuştu bende korkuyorum kızımı denize sokmayaa
Gokcebebeginannesi [silindi] işte bende kararsız kaldım bilemedim bi yandan çok istiyorum tepkilerini çok merak ediyorum bi yandan bişy olursa hiç içimden çıkmaz işte öyle düşünüyorum daha 😂
Gokcebebeginannesi Begrich yani koyları çok sıcak aslında şuan nisandan beri giriyolar bebekleri soktuklarını da çok gördüm yoksa aklıma gelmezdi sokmak😂
atlasannesi1 Annis-ogul doğduğundan beri havuza giriyor benim bebeğim. Bebek spa merkezinde. Suyun temizliğiyle alakalı olabilir bu tavsiyesi. Çünkü motor gelişimi için önermişti bizim doktorumuz
Annis-ogul atlasannesi1 evet kesinlikle öyle yaa .bnde spa ta götürmeyi cok istedim coronadan dolayi mümkün olmadı malesef içimde kaldı
zynn Gokcebebeginannesi koylar sıcaktır elbette ama koylar da aşırı temiz olmaz ki, bence de ayvalık soğuk
Gokcebebeginannesi zynn ören tarafları da ılık oluyo evet olmadı oraya gideriz ya yeterki deniz olsun😂😂
Gzd Gokcebebeginannesi biz 3 aylıkken boyun simidiyle sokmaya başladık, sokun valla mis gibi deniziniz var mahrum kalmasın yavrucak
atlasannesi1 Annis-ogul spa merkezleri güvenilir bi yer seçerseniz çok dikkatle ve titizlikle çalışıyorlar. Ankaradaysanız gittiğimiz spa merkezini söyleyebilirim
Nurrg Gokcebebeginannesi sokabilirsin tabiki faydalı bir hemşire anlatmıştı hatta 👍 güneş kremini sürüp vücudunu koruman yeterli
eylulece Gokcebebeginannesi 1 yaşındaydı denize gittiğimizde. Sadece sokup çıkartacaktık ama sevdi sabah 7de girmiştik hep beraber denize. Sabah saatleri daha temiz gibi geliyor 😁🤭
Gokcebebeginannesi eylulece evet kesinlikle daha temiz de ben belki biraz serin olur akşam üzeri daha deniz ılık olur diye düşündüm.ama gittiğimiz yerler hep tenha olur zaten ben kalabalıkta giremem çünkü o yüzden bi saat yer ararız tenha yerlerde temiz olur☺️☺️
Pinar_kb Gokcebebeginannesi 8 aylık olacağız. Hayır yaşamadım. Zaten biz çorapsız yaşıyoruz. Sudan çıkınca ısıttım ellerimle ayaklarını bitti gitti 😊
Gokcebebeginannesi Pinar_kb ohh miis bizde çorapsız yaşıyoruz ya nasıl yapıyo ediyo çıkarıyo illakii🥰