yaramaz_bocegim
Spor yapabilirsin kuzum. Pantolonun 40 bedense aslında ne güzel popon büyük vücuduna göre, yağlıysa güzel olmaz tabi ama sporla şekillendirirsen çok güzel olur. Benim üstüm 36 beden, altım 40 beden ama spor yaptığım için popom yuvarlak kalkık çok güzel duruyor yani, gittiğim her yerde mutlaka iltifat alırım😃boyum 157, Ben şuan 53 kiloyum ama 50 kiloyken de 38 beden giyiyordum, kesinlikle yağlı değilim, spor yaptığım için kas oranım da iyi sayılır, popom büyük yani napayım, kilolu olduğun anlamına gelmez poponun büyük olması, kiminin poposu büyür, kimi göbeğine alır kimi koluna kimi göğse. Sen popoya alıyorsun demek ki bu çok büyük bir avantaj sana söyleyeyim hiç boşuna üzülme ❤️😅😅 Karın çalıştır, belin incelince, popon da biraz şekillenince ne kadar şanslı olduğunu anlayacaksın ❤️❤️