Azsekerlikahve canım ben isimli künyeleri beğeniyorum. Biraz daha kız bebekler söyle 2 yaşı geçince desenli mesenli olanlar o zaman daha hoş olur sanki. Benim oğluma babamlar yaptırmıştı bu tuğra zincirleri var ya hani dolanmalı gibi sanki iki zincir birbine dolanmış gibi işte zinciri öyle isimlik yeride normal ama kenarlarını özellikle oval yaptırdı babamlar bir yerini acıtmasın diye. Ama kız bebelerde en çok hoşuma giden bileklik ya da direk künyeli bileklikler pullu olanlar internete yazıp bakabilirsin. Aşırı hoşuma gidiyor.