Gamzeguly ah canım ya bende seni çok iyi anlıyorum. Insan nasıl korkuyor panik oluyor onları duyunca. Eli ayağına dolaşıyor insanın. Yanı biz bile biliyoruz aşıların düşüreceğini ama onlar hala düşürmez diyor. Alişan bey zaten aşı karşıtı bi insan. Zararı olsa da olmasa da aşı yaptırmayın diyor direk. Çocuklarınizı zehirlemiyin falan diyor. Ya ne saçma sapan düşünceleri olan bir insan. Bana da tıpkı sana dediği gibi genler mutasyona uğramış dedi. Benim annemle babam akraba evliliği yapmış. Hâlâ dayı çocukları. Neyse işte benim oğlanın hastalığını onların evliliğine bağladı. Akraba evliliğinden olmuş dedi. Bende dedim ki, doktor bey eşimle bizim aramızda uzaktan yakından bi kan bağı yok nasıl akraba evliliğinden olur dedim. Bana dedi ki, annen baban akraba evliliği yapmış ve sende tasiyicisin dedi. Bu çocuk o yüzden böyle dedi. Şok oldum. O an ne diyeceğimi bile bilemedim. Hâlbuki bunun genetik olup olmadığını anlaamak için testler yapılıyormuş öyle anlasiliyormus. Ama bize ne test yaptı ne bisey yaptı direk akraba evliliğinden kaynaklı dedi. Biz tabi o an inandik söylediklerine ama öyle bisey de yokmuş. Anca eşimle ben akraba evliliği olursak bebeğe yansırmış. Offf daha neler neler ya. Bu adamı dediğin gibi diğer doktor hiç sevmiyor. Kime desem Alişan bey koydu teşhisini die. Dünya da ona kadar gidecek doktormu bulamadınız diyor. Ya ıyiki aklımız başımıza geldi de gözümüz açıldı yoksaki bizi daha ne saçmalıklar bekliyordu kim bilir. Ivig aldıktan sonra degerleri yükseldi. Ama yükselmesine ragmen kestirmemisti ilaçı. Ankara ya gittigimizde ordakiler hemen kesin ilaci bidaha yaptırmayın dediler ve yaklaşık 4 aydır falan da yaptirmiyoruz. Kasım da tekrar kontrolümüz var bakalım kullanmayınca değerleri nasıl olmuş o zaman anlarız. InsAllah bidaha kullanmak zorunda da kalmayız:( Rabbim hepimizin yardımcısı olsun yavrularımıza şifa versin insAllah🙏🙏🙏